Wymiany, zwroty i reklamacje

Wymiana

Chcesz coś wymienić? To bardzo PROSTE!

W sklepie Inubia wymiana jest darmowa! Jeśli zamówiłaś produkt i okazał się np. za mały, ewentualnie interesuje Cię inny kolor, bądź zupełnie inny model, skorzystaj z procedury Wymiany. W Inubia wymiana towaru polega na wypełnieniu formularza wymiany (kliknij, aby pobrać), który został dołączony do paczki i wysłaniu jego skanu na adres kontakt@inubia.pl tytułem: Wymiana numer zamówienia: [numer zamówienia] Po otrzymaniu wiadomości E-Mail, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą drogą mailową, aby potwierdzić dostępność sukienki, na którą ma być zrealizowana wymiana. Po potwierdzeniu dostępności produktu, sukienka zostaje bezzwłocznie wysłana pod adres podany w zamówieniu. Kurier, który dostarcza wymienioną sukienkę, jednocześnie poprosi o poprzednią (bezpiecznie zapakowaną w oryginalne pudełko).

Zwroty

Ile masz czasu na zwrot?

14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki, po przekroczeniu tego terminu paczka wróci do Ciebie na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, wyślemy paczkę kolejny raz, doliczając kolejne koszty przesyłki.

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest dokładnie sprawdzany przed wysyłką, abyś miała pewność, że otrzymasz produkt pełnowartościowy. Produkt posiada oryginalną metkę, oraz jest zapakowany w folie, która chroni produkt przed ewentualnym zamoczeniem w trakcie transportu.

Zasady przyjęcia zwrotu:

- posiada oryginalną metkę INUBIA
- prosimy upewnić się, że produkt nie posiada zapachów i nie nosi śladów użytkowania
- produkty bardzo delikatne, podatne na uszkodzenia
- jeśli produkt zostanie odesłany do nas w stanie zmienionym (posiadający zapach, uszkodzenia materiału), będziemy zmuszeni wnieść sprawę o odszkodowanie zgodnie z ustawą mówiącą o zmniejszeniu wartości produktu, który został uszkodzony i nie nadaje się do dalszej sprzedaży.
- prosimy o staranne złożenie, zapakowanie i zabezpieczenie produktu
- nie przyjmujemy zwrotów po upływie 14 dni od doręczenia przesyłki (jeżeli produkt zostanie dostarczony do Nas po 14 dniach, zostanie odesłany na koszt klienta)
- nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem


Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia prosimy o kontakt natychmiast po odpakowaniu paczki mailowo na adres: kontakt@inubia.pl.

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

Ile to kosztuje?

Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy. Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Jak dokonać zwrotu?

Wydrukuj Formularz zwrotu (kliknij, aby pobrać), następnie włóż oryginalnie zapakowany produkt do paczki wraz z dokumentem zwrotu i dokumentem zakupu(paragonem lub fakturą). Nadaj i wyślij paczkę do nas. Koniecznie zatrzymaj dowód wysyłki z numerem nadania do czasu otrzymania zwrotu. 

Adres naszej siedziby:

INUBIA
Łódzka 43
95-060 Brzeziny

Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, otrzymasz maila z informacją o potwierdzeniu przyjęcia zwrotu. Po 14 dniach od przyjęcia zwrotu, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:

płatność u kuriera - zwrot pieniędzy na konto podane podczas procedury zwrotu

szybkie płatności - kwota zostanie przelana przy pomocy BlueMedia na konto z którego wykonana była płatność

płatność kartą kredytową - zwrot pieniędzy na konto karty kredytowej

Reklamacje

Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres kontakt@inubia.pl. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem(kliknij tutaj) i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Inubia odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu. Inubia jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.). 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl