Wymiany, zwroty i reklamacje

Wymiana

Chcesz coś wymienić?

W sklepie Inubia wymiana jest darmowa! Jeśli zamówiłaś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowana zamówieniem większego rozmiaru, skorzystaj z procedury Wymiany. W Inubia wymiana towaru polega na wypełnieniu formularza wymiany (kliknij, aby pobrać), który został dołączony do paczki i wysłaniu jego skanu na adres kontakt@inubia.pl tytułem: Wymiana numer zamówienia: [numer zamówienia] Po otrzymaniu wiadomości E-Mail, wyślemy do Ciebie kuriera, aby odebrał paczkę. Zamówiony kurier dotrze pod podany adres w ciągu 48 godz w dni robocze. Prosimy spakować wszystkie przedmioty jakie zostały dostarczone i czekać na kuriera.

Zwroty

Ile masz czasu na zwrot?

14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki, po przekroczeniu tego terminu paczka wróci do Ciebie na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, wyślemy paczkę kolejny raz, doliczając kolejne koszty przesyłki. Przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane produkty wolne od zapachów. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest dokładnie sprawdzany przed wysyłką, abyś miała pewność, że otrzymasz produkt pełnowartościowy. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia prosimy o kontakt natychmiast po odpakowaniu paczki mailowo na adres: kontakt@inubia.pl.

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

Ile to kosztuje?

Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy. Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem

Jak dokonać zwrotu?

Wydrukuj Formularz zwrotu (kliknij, aby pobrać), następnie włóż oryginalnie zapakowany produkt do paczki wraz z dokumentem zwrotu i dokumentem zakupu(paragonem lub fakturą). Nadaj i wyślij paczkę do nas. Koniecznie zatrzymaj dowód wysyłki z nr nadania do czasu otrzymania zwrotu.

Adres naszej siedziby:

INUBIA
Łódzka 43
95-060 Brzeziny

Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:

płatność u kuriera - zwrot pieniędzy na konto podane podczas procedury zwrotu

szybkie płatności - kwota zostanie przelana przy pomocy BlueMedia na konto z którego wykonana była płatność

płatność kartą kredytową - zwrot pieniędzy na konto karty kredytowej

Reklamacje

Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres kontakt@inubia.pl. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem(kliknij tutaj) i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Inubia odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu. Inubia jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.). 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl