fbpx

Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres kontakt@inubia.pl. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem (kliknij tutaj) i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

Sprawdź czy przesyłka jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Inubia odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu. Inubia jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.). 

Koszyk

0

Brak produktów w koszyku.